Thursday, January 17, 2013

blame me








Öešüäää kui külm õues on. Õudneee. Ma nii ootan juba kevadet, seda kui puudele tulevad lehed, seda kui päevad lähevad soojemaks, seda kui ilmad muutuvad ilusamas, seda kui kõik muutuvad rõõmsamaks jne. Kevadega tuleb kõik hea. Väiksest peast ootasid talve sellepärast et WOHO KELGUTAMAAA. Nüüd ma ei julge vallimäelegi minna. Nii õudsalt kardan mägesi. Mul oli võimalus minna austriasse suusatama, aga no poleks mõtet raha raisata millegi peale, millest ma rõõmu tegelikult ei tunne. Esmasp siis vist rootsi, nagu ma aru sain, kleiti ja kingi otsima.. Loodan et leian sealt, sest muidu peab hakkama nende õmblejatega mässama ja eks mul oleks aega jah selle jaoks. Järgmine nädal reedel juba meie koolis tantsukas:O Nii kähku on aeg ikka läinud. Kava on meil cool, nagu eelminegi aasta, ja võib vist öelda et isegi ootan seda. Viimasel ajal mul siuke tunne, et mul mingi luude haigus võimidagi. Üleüldse mingisugune asi, mis mu kõiki kontteluusidlihaseid valutama paneb, ja palavikku tekitab ja pead valutama ajab. Aga arsti juurde ka ju ei või minna eksole. Suveks meil Mairitiga ka paar plaani ,aga ei tea muidugi kindlalt, kas neid teostada saab. Kui saab siis väga viis. Ja veel saime Mairitiga teada häid uudiseid, like she said:D Täitsa toreee on.

No comments:

Post a Comment