Thursday, December 20, 2012

fly with meeee

Haaai. Pole päris pikalt kirjutanud. Üldse pole olnud tuju kirjutada, kuigi tegelikult nagu oleks asju mida kirjutada. Nii palju on vahepeal juhtunud, et ma ei oskagi kokku võtta seda, niiet räägin parem lähimaaja sündmustest. Alustan sellest et käisin maal. Matildel oli sünnipäev. Juba ta sai 4. Uskumatu kui kiiresti aeg on läinud. Ta on juba nii arukas, ja ta oskab vägaväga ilusti joonistada. Paremini isegi kui mõni minu vanune. Kinkisime talle roosad sädelevad kontsakingad. Ta oli nende üle väga õnnelik, ja tatsas terve õhtu nendega ringi. Tantsis ja keksis jne. Peale seda sünnat, läksime edasi Klaarika sünnipäevale, mis toimus müüsleris. Seal jõime ja jõime ja sõime ja tantsisime. Lahe ooli vaadata kuidas tantsupõrand põhimõtteliselt iga laulu ajal täis oli. No seal oli ikka päris palju rahvast ka samas. Süüa ja juua oli ka väga palju. Parem rohkem kui vähem:D Need üritused olid siis eelmine nädalavahetus. See nädal on olnud selline lõdva. Olen lubanud endale paar päeva puhkust. Nii hea on olla kohe. Täna oli jõulupidu. 12 klassid tegid näidendit, mis oli minu meelest niii vinge. Naersin koguaeg. Ja siis me laulsime kooriga, ja ka veel Kairega duetti. Järjest rohkem saan ma enesekindlust, ja näiteks see kord pabistasin poole vähem kui tavaliselt. Lõpuks ometi ma hakkan endas kindlaks muutuma. Ja sain veel niii head tagasisidet, et tuju on kohe niii niii hea:) Motivatsioon on just see mis mul puudu on, ja seda sain ma kohe paljupalju ühe õhtuga. Täna tuleb veel issi ka koju, ja homme on viimase koolipäeva aktus. Kõik tundub nii hea, sest varsti ju juba jõulud ka! Aa, kuidas saingi unustada, sain veel uuue arvuti. Suure ja valge. Nii hea on. Nüüd oleme Mairitiga ühtekad. Vinks



Kui muutunud, siis ainult veidi :S


No comments:

Post a Comment