Wednesday, November 14, 2012

ahv

Täiesti mõistatus minujaoks. Kuidas on see võimalik, et ABSOLUUTSELT enne IGAT lauluvõistlust jään ma haigeks? Palun kas keegi seletaks? No praegu õnneks asi nii hull ei ole selle kurguga, aga no palavik on juba kolmandat päeva 37 midagi. Hääl on lihtsalt kähe, ja ei tule lauldes väga hästi välja. Miksmiksmiksmiksmiks? Nii vastik on olla, ma nii vihkan ennast sellpärast et ma enda tervist õigel ajal hoida ei oska. Pea ka koguaeg valutab. Peaks ämblikuseiklust tegema oma peaga. Praegu just tahaks nii hullult trenni minna. Joosta ja värkki. EI, ole kodus ja näri sõrmi. Praegu ka, istun ja vahin siin jääaeg nelja, mingi kolmandat korda juba. No muidugi see on lihtsalt uskumatult naljakas film. Seda võib sada korda kasvõi järjest vaadata, ikka saab naerda. Siis kui on võimalik kooli mitte minna, et hommikul kaua magada saaks, ärkab Kimberly ikka kell kaheksa üles:)Nii tore. Ma ei viitsi üldse eriti kirjutada tegelt blogisse enam. Aga kui te soovite siis võin ennast kokku võtta. Muidu vahepeal, midagi erilist pole toimund ka vist. No näiteks see aint et ma avastasin, et inimene ei pruugigi olla nii tore kui ta sulle üle aasta juba tundunud on. Tegelikult tavaline isekas ja egoistlik tüüp, nagu paljud mulle öelnud on. Aga ma pole uskund. Olen täitsa 100% kindel old et ta perfektne. Tundub et eksisin. No mis seal ikka. Kurb aga tõsi. Tal endal nagunii sooja ega külma sellest pole, mida mina arvan või mõtlen. bö

No comments:

Post a Comment